Ask Us Anything About: Society & Culture

Society & Culture Questions

Asked: I have social media accounts like twitter I can ...

I have social media accounts like twitter I can register onto chatwing [dot] com?

Asked: How many social media is allowed to register on ...

How many social media is allowed to register on chatwing [dot] com?

Asked: Why did Yadja, a.k.a. LadyDarkoE, a.k.a ...

Why did Yadja, a.k.a. LadyDarkoE, a.k.a. Morgan, post a picture of herself eating poop right out of some chick's asshole? Shutupandfuckme, I was wondering when you were gonna show up, bitch. Where ...

Asked: Did the ALJ group win the Toyota Golden Excellence ...

Did the ALJ group win the Toyota Golden Excellence Award this time as well?

Asked: I want to create chatwing Joomla Social Chat Room ...

I want to create chatwing Joomla Social Chat Room how?

Asked: Question

Will somebody please ask a REAL question before AOL closes?

Asked: Sparkys Mom rocks her dogs' cocks! LOL ...

Sparkys Mom rocks her dogs' cocks! LOL, dogfucker!

Asked: How do i login into my chatwing chatroom using ...

How do i login into my chatwing chatroom using facebook?

Asked: Why does Michael P Crilley from Caldwell, NJ like ...

Why does Michael P Crilley from Caldwell, NJ, like to wear Nazi jackets and terrorize Jewish woman? He attacked me years ago. I want to find other women he had attacked. The police wouldn't help me ...

Asked: Have You Noticed????????

The poop porn wizard is getting desperate, posting shit pics on answers a week old, have you noticed? No, of course you haven't. Only spammers and stalkers are left here in this septic tank ...

Asked: Lose a ho, gain a ho

Yeah and ya don't stop the Brotha Lynch in the house ya don't stop Yeah and ya don't stop hoes keep giving up that cock Cuz every nigga got a ho Oh and every ho is a bitch So I let em know from the ...

Asked: I just created a chatwing chat but how do i login ...

I just created a chatwing chat but how do i login with instagram?

Asked: What do you think about blueberries? Are they ...

What do you think about blueberries? Are they good with pecans?

Asked: Tadpole is posting pictures of her family shitting ...

Tadpole is posting pictures of her family shitting in each others' mouths again.

Asked: Why was Abdul Lateef Jameel given a membership of ...

Why was Abdul Lateef Jameel given a membership of MIT?

Asked: Girl I must confess, your love is the best ...

Girl I must confess, your love is the best, Cause all we wanna do is put this dick in you Girl I must confess, cause your love is the best, All we wanna do is put this up in you When I first saw ...

Asked: Give me a big fine bitch in a dress, one who ...

Give me a big fine bitch in a dress, one who put them lips in effect Suck the dick until the shit in her chest You can piss on her breast, I like that shit Project hoes like that dick, don't bite that ...

Asked: How can I change colour of my chatwing chatroom?

How can I change colour of my chatwing chatroom?

Asked: These are the tales, the freaky tales... The ...

These are the tales, the freaky tales... The tales that I tell so well... I met this girl, her name was Joan She loved the way I rocked the microphone When I met Joan, I took her home She was just ...

Asked: How can I login into my chatwing chatroom using ...

How can I login into my chatwing chatroom using instagram?

Need more answers about 'society & culture'?

Ask the community. Your question will be sent to people who can help.
Ask